09364129261
021-66832866
09102991562
Sms: 50002299728

شرايط و ضوابط كلي ارائه خدمات:

تمامي مشتريان و استفاده کنندگان از خدمات کافه آی پی اعم از حقيقي و حقوقي موظف به رعايت شرايط و ضوابط مندرج در اين صفحه مي باشند. فلسفه وجود چنين توافقنامه اي، حصول اطمينان از اين مطلب است که مشتريان ضمن استفاده از سرويسهاي کافه آی پی، حقوق ساير استفاده کنندگان را نيز رعايت مي کنند و شرايطي بوجود نمي آورند که سرويس دهي اين شرکت به سايرين با اختلال مواجه شود. کافه آی پی حق اضافه، حذف و يا اصلاح هر يك از موارد اين مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلي را براي خود محفوظ مي دارد و اين عمل را مي تواند از طريق ارسال موارد اصلاحي در سايت اصلي شركت يا اعلام رسمي شرايط اصلاح شده انجام دهد

منابع سخت افزاري سرور :

استفاده از منابع سخت افزاري سرور مانند Cpu, Ram, Network و … براي هر يك از مشتريان حداكثر تا 10% ظرفيت كل در يك روز مجاز است. کافه آی پی تنها مرجع قضاوت در مورد آنچه كه ميزان بالاي استفاده از منابع سرور است، مي باشد. هر سرويس ميزباني وبي كه تشخيص داده شود فعاليتش با عملكرد صحيح سرور يا سلامت شبكه در تضاد است، بدون اعلام قبلي بسته خواهد شد.

ارسال هرزنامه (Spam):

ارسال حجم زيادي پيامهاي غير ضروري و يا بازرگاني از طريق اينترنت (كه به اين عمل ارسال اسپم مي گويند) بدون توجه به اينكه اين عمل ظرفيت سرور را پر مي كند يا در سرويس دهي به مشتريان کافه آی پی اختلال ايجاد مي نمايد يا خير، ممنوع است. هر گونه توزيع و يا فروش نرم افزارهايي که براي ارسال هرزنامه به کار مي روند نيز، بر روي سايتهايي که بر روي سرورهاي اين شرکت قرار دارند، ممنوع است

موارد فورس ماژور:

کافه آی پی هيچگونه مسئوليتي را در قبال عدم رعايت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پديد آمده اند، از جمله: بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، اغتشاشات عمومي، حوادث کلي، زمين لرزه، اعتصاب، آتش سوزي، سيل، انفجار، کمبود نيروي کار، تصادفات، توقيف، محدوديتهاي دولتي و تحريم هاي بين المللي نمي پذيرد. ضمن اينكه کافه آی پی تحت هيچ شرايطي در برابر خسارات غيرمستقيم و اتفاقي از قبيل از دست رفتن اطلاعات و… مسئول نمي باشد و شما به هنگام سفارش اين تعهد را ميدهيد كه ادعاي در اين رابطه نداشته باشيد. اما در چنين شرايطي شرکت تمام توان خود را به کار مي گيرد تا تاثيرات هر يک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.

برنامه هاي اجرايي:

هر نوع برنامه اي كه خطر امنيتي بالقوه اي را ايجاد نمايد يا به نظر برسد كه بر عملكرد سرور يا سلامت شبكه تأثير نادرستي دارد بسته خواهد شد يا به صورت خودكار و بدون اطلاع قبلي حذف خواهد شد. کافه آی پی برنامه هاي اجرايي را كه با سايتهايي كه توسط اين شرکت ميزباني شده اند در ارتباط اند يا هر برنامه اي را كه احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار مي گيرند، مجاز نمي داند.

استفاده غير قانوني:

سرورها و خدمات ميزباني وب کافه آی پی فقط مي بايست با اهداف قانوني مورد استفاده قرار بگيرند. ارسال، نگهداري يا توزيع هر نوع اطلاعات، داده ها يا مطالب، كه در مغايرت با قوانين جمهوري اسلامي ايران و نيز قوانين بين المللي باشد، يا آنچه كه مستقيماً باعث تسهيل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

تهيه نسخه پشتيبان از اطلاعات (Backup):

کافه آی پی از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم هفتگي و ماهانه، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه اين شرکت كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان کافه آی پی به درستي عمل نکردند، کافه آی پی به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد.

ويروسها و ساير فعاليتهاي تخريبي:

استفاده از سرويسها يا تجهيزات کافه آی پی براي ايجاد يا ارسال ويروسها، كرمها يا تروجان هاي اينترنتي ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش براي ايجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.

مسئوليت مشتريان:

مشتريان شرکت مسئول فعاليت خود بر روي اينترنت هستند و از آنها خواسته مي شود که حقوق ساير مشتريان شرکت را محترم بشمارند. کافه آی پی اين حق را براي خود محفوظ مي دارد كه خدمات ارائه شده به مشترياني كه از خدمات کافه آی پی به گونه اي استفاده مي كنند كه تأثير مخربي بر ديگر مشتريانش دارد را معلق نموده يا فسخ نمايد

اعمال تغييرات در سرويسها:

کافه آی پی اين حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغيير، ارتقاء، حذف و يا نصب امکانات نرم افزاري و سخت افزاري خود اقدام نمايد. شرکت مي تواند در صورت لزوم اين تغييرات را از طريق وب سايت به مشتريان خود اعلام کند.

تمديد قراردادها:

جهت جلوگيري از قطع سرويس، مشتريان بايد حداقل 1 روز قبل از تاريخ انقضاء نسبت به تمديد قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمديد به موقع دامنه و هاستینگ، کافه آی پی هيچگونه مسئوليتي در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت.